توسعه بی انتها (infinityScale)

 

فضای ذخیره سازی مقیاس پذیر

فرازداده InfinityScale یک راه حل منحصر به فرد ذخیره سازی مقیاس پذیر است که برای برنامه‌های بزرگ با حجم داده عظیم است.  InfinityScale یک فایل سیستم موازی است که بهترین و کاراترین راه حل را ارائه می نماید. فرازدادهInfinityScale موفقیت مشتریان زیادی در حوزه های اینترنت، نفت و گاز ، بیوانفورماتیک ، صنعت سرگرمی ، نظارت ویدئویی ، آموزش در زمینه فضای ذخیره سازی با بهره بالا فراهم نموده است.

مقیاس پذیری

ظرفیت و کارایی فضای ذخیره سازی فرازداده InfinityScale  بر اساس توسعه خطی است. در نتیجه افزایش ظرفیت و کارایی قابل پیش‌بینی خواهد بود. راهکار مقیاس پذیر InfinityScale بهترین ROI را در ازای بودجه ذخیره سازی شما  و رشد در اختیار قرار می دهد.

فضای نام کلی (Name space )

فضای ذخیره اضافه شده از طریق همان مسیر و فولدرها در دسترس خواهد بود. دیسک های اشتراکی سرورها تحت نام همان فضای ذخیره سازی گسترش می یابند.

کارایی

فرازداده InfinityScale برای حجم کاری شدید data و metadata  طراحی شده است. این سیستم از شبکه با کارایی 90 درصد بهره برداری می نماید.ذخیره ساز InfinityScale  برای کار کردن با هر دو نوع  فایل‌های بزرگ ( بزرگتر از 10 گیگا بایت)  و کوچک (با اندازه کیلو بایت) بهینه سازی شده است. فایل‌های بزرگ را به بخش های 64 مگابایتی در میان node های ذخیره سازی تقسیم مینمایند.با افزایش Node‌ های بیشتر ، خروجی نهایی نیز بصورت خطی افزایش می یابد.

به کمک تکنولوژی پیشتاز خوشه بندی دنیا ،  InfinityScale میتواند از دایرکتوری های بسیار بزرگ و جدول نام فایل‌های سریع که مناسب کارهای مرتبط به Big Data و مدیریت ابری است پشتیبانی نماید.  InfinityScale از 4000 node محاسباتی با خروجی مجموع چند صد گیگابایت بر ثانیه (GB/s) پشتیبانی می نماید.

سرورهای metadata نیز بصورت خطی توسعه می یابند.  InfinityScale از بیش از 200 میلیارد جدول نام فایل با 128 عدد سرور metadata که میتوانند خروجی صدها هزار فایل در ثانیه را داشته باشند پشتیبانی می نماید.

کارایی و افزایش پهنای بند

به میزان افزایش فضای ذخیره سازی، پهنای باند شما نیز افزایش می یابد.

قابلیت اطمینان

سیستم ذخیره سازی فرازداده InfinityScale به صورت No Single Points of Failure  طراحی شده است. مسیر داده و فضای ذخیره سازی ، هر رو بصورت افزونه طراحی شده‌اند تا از موارد احتمالی خطای عدم دسترسی جلوگیری نماید. بعلاوه به منظور جلوگیری کردن از خرابی دیسک، سرور و شبکه،  داده‌ها نیز در میان node ها ذخیره سازی کپی می نماییم.

مکانیزم یافتن خودکار خرابی ، میتواند خرابی های سخت‌افزار را تشخیص داده و فرآیند خودکار اصلاح و بازیابی اجرا می گردد. این فرآیند برای برنامه ها کاملاً شفاف بوده و نیازی به بازیابی دستی وجود ندارد.

در مقایسه با کنترل کننده های متداول RAID ، زمان بازیابی فقط 1/5 است.

توسعه بدون وقفه

افزایش ظرفیت ذخیره سازی و کارایی موجود بدون خرابی امکان‌پذیر است. وقتی یک node ذخیره سازی اضافه می نماییم،  InfinityScale بدون  تأثیر مخرب در زمان بالا بودن سیستم،  مصرف را بصورت خودکار تنظیم می نماید.

تنظیم بار

واحد های ذخیره ساز سنتی (قدیمی) از RAID بعنوان واحد فیزیکی و از LUN بعنوان واحد منطقی استفاده می‌کنند که جانمایی داده‌ها را محدود نموده و منجر به بار نامتعادل می گردند. ذخیره ساز فرازداده داده‌ها و کپی های آن‌ها  را بصورت مساوی در بین Node ‌ها توزیع می نمایند به نحوی که تمام دیسک ها یک سطح از بهره برداری داشته باشند. وقتی مشتری‌ها برای  افزایش ظرفیت تعدادی سرور جدید اضافه می نمایند، ظرفیت کار سیستم بصورت خودکار تنظیم می گردد تا بهره برداری را اصلاح نموده و کارایی کلی سیستم افزایش یابد.

کارایی بالا، همزمانی بالا ، میلیون‌ها فایل

ذخیره ساز  InfinityScale از هزاران ارتباط همزمان و میلیون‌ها فایل در حالی که همان ضریب بهره برداری بالا را دارد پشتیبانی می نماید.

ضریب بهره برداری تا 80 درصد

شما می‌توانید از سیستم تا 80 درصد بدون نقطه ضعف  (single point of failure.) بهره برداری نمایید.

بهترین هزینه کلی مالکیت

ذخیره ساز InfinityScale  تمامی نیازهای مرتبط با ذخیره سازی را پوشش می دهد.  به واسطه کارایی قابل پیش‌بینی و افزایش ظرفیت ناشی از افزایش node ها ، تنها به میزان رشد مورد نیاز خود هزینه پرداخت می نمایید. هزینه به کارایی راهکار ما قابل رقابت با تمامی راه حل‌های تجاری مقیاس پذیر است

راه اندازی سریع و مدیریت آسان

همه راهکارهای ذخیره سازی با پیش تنظیمات بر مبنای پیکیربندی 144TB یا 216TB وجود دارند. راه اندازی کمتر از 15 دقیقه به طول می انجامد. به واسطه تنظیم بار خودکار و توسعه غیرمخرب ، node ها را میتوان با چند کلیک توسعه داد.