نرم افزارهای حسابداری و مدیریت مالی

اطلاعات حسابداری هر شرکت به چند دلیل جزء مهم ترین اطلاعات هر سازمان می باشد و ضروری است این اطلاعات به درستی ثبت و نگهداری شوند و گزارشات صحیحی از آن دریافت شود چرا که:

  • سهامداران هر شرکت نیاز به ارائه اطلاعات شفاف از عملکرد شرکت، هزینه درآمد و سود و زیان شرکت برای اتخاذ تصمیمات مدیریتی و کلان شرکت دارند

  • ضروری است تا هر شرکتی اطلاعات و گزارشات قانونی خود را به سازمان های مالیاتی و ذی صلاح ارايه دهد تا از دچار جرایم مالیاتی نشود.

هر شرکتی بسته به ابعاد شرکت از نظر تراکنش مالی، پرسنلی و به سه دسته شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم بندی می شوند و ضروری است براساس ابعاد شرکتی اقدام به تهیه نرم افزار های مالی جهت ذخیره سازی اطلاعات و دریافت گزارشات مالی خود داشته باشند.

همچنین این موضوع که شرکت چه فعالیت و یا خدماتی ارايه می دهد نیز باید مورد توجه قرار گیرد به طور کلی کدینگ های حسابداری برای شرکت های خدماتی بازرگانی تولیدی و پیمانکاری متفاوت هست و الزامات متفاوتی هم دارند براین اساس یکی دیگر از فاکتور های تصمیم گیری برای انتخاب ماژول های مختلف نرم افزاری توجه به نوع فعالیت شرکت و صنعتی است که در آن فعالیت می کند.

یکی دیگر از فاکتور های تصمیم گیری جهت انتخاب نرم افزار بسته به زیرساخت های شبکه و سخت افزاری شرکت و نحوه استفاده از نرم افزار می باشد که در این دسته بندی عمدتا سه دسته نرم افزار برپایه ویندوز تحت وب و بر بستر رایانش بری عرضه می شوند که براین اساس ضروری است باتوضیح شرایط استفاده نرم افزار مشاور بهترین گزینه را به شرکت معرفی نماید.

باتوجه به موارد بالا شرکت توسعه زیرساخت و رایانش ابری آرون با بررسی دقیق نیاز های سازمانی مشتریان خود سعی در پیشنهاد بهترین گزینه برای پیشبرد امور مشتریان خود خواهد داشت.