ویژگی جدید جذاب سری پیکسل 8 ممکن است حس دژاوو را برای طرفداران پیکسل ایجاد کند

Pixel 8 و Pixel 8 Pro در تاریخ 4 اکتبر همراه با Pixel Watch 2 معرفی خواهند شد. ویژگی کلیدی که گوگل برای جلوگیری از تغییر کاربران پیکسل به سایر گوشی های اندرویدی مانند S23 Ultra یا سری iPhone 15 از آن استفاده می کند چیست. ? در حالی که گوگل سری پیکسل 7 را در مقایسه با پیکسل 6 بهبود بخشیده است، گمانه زنی هایی وجود دارد که در نهایت شاهد یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش در سری پیکسل 8 خواهیم بود تا مشکلی را که از زمان عرضه برای کاربران پیکسل دردسرساز بوده از خط پیکسل 6 برطرف کند.

اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک ویژگی جدید جذابی نیست که مصرف کنندگان را به انتخاب یک گوشی خاص سوق دهد. باتری با ظرفیت کمی بزرگ‌تر، وقتی با چیپست کارآمدتر ترکیب شود، ممکن است عمر باتری گوشی‌های پیکسل 8 را افزایش دهد، اما احتمالاً برای جلوگیری از خرید آیفون 15 پرو مکس توسط کاربران قدرتمندی مانند این نویسنده، کافی نخواهد بود. که به لطف تراشه 3 نانومتری A17 Bionic و شایعه افزایش قابل توجه ظرفیت باتری، عمر باتری شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

یک بار دیگر گوگل به دنبال بهبود قابلیت‌های عکاسی پیکسل است که همیشه سری پیکسل‌ها را در زمان گرفتن عکس یا فیلم‌برداری در سر کلاس یا نزدیک به آن قرار داده است. طبق گزارش‌ها، هر دو پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو از سنسورهای 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN2 برای دوربین‌های اصلی خود استفاده خواهند کرد. اینها اجازه می دهند 35٪ نور بیشتری وارد شود که باید عکاسی در نور کم را بهبود بخشد. سرعت شاتر سریع‌تر نیز موضوع شایعات بوده و باعث کاهش تاری عکس‌های اکشن می‌شود.

سنسوری که انتظار می رود با دوربین های فوق عریض Pixel 8 استفاده شود، دوست قدیمی است. سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 که برای پشتیبان دوربین اصلی پیکسل 7a استفاده می‌شود، در مدل‌های پرچمدار پیکسل 2023 استفاده خواهد شد. اما ویژگی جدید مبتنی بر عکاسی که برای بازی در تبلیغات جدید به اندازه کافی جذاب است، احتمالاً ویدیوی شایعه شده Night Sight خواهد بود.

نوامبر 2018 بود که گوگل حالت شب را برای پیکسل 3 و پیکسل 3 XL ارائه کرد و حتی پیکسل 2 نیز این ویژگی را دریافت کرد. با استفاده از حالت شب، کاربران Pixel می‌توانند در تاریکی بدون اینکه کسی را با استفاده از فلاش کور کنند، عکس بگیرند. به زودی، سایر سازندگان ویژگی هایی با نام مشابه را به سیستم های عکاسی گوشی های خود اضافه کردند. و با خط پیکسل 8، انتظار می‌رود گوگل با ارائه نسخه ویدیویی Night Sight قدم بعدی را بردارد. همانطور که یوگی برا گفته است، “دوباره دژاوو است.”

و بار دیگر، تلفن‌های پیکسل جدید مزیت نور کم را که قبلاً با عکس‌ها داشت، اما اکنون در ویدیوها، دوباره به دست خواهند آورد. با در نظر گرفتن اینکه چگونه گوگل با استفاده از آن پیکسل را از آیفون متمایز کرد (تا زمانی که اپل یک سال بعد آن را در آیفون 11 با iOS 13 خارج از جعبه اضافه کرد) آن را تبلیغ کرد، باید انتظار داشته باشیم که گوگل پول زیادی را به آن اختصاص دهد. تبلیغات برای ویدیوی دید در شب. از این گذشته، انتظار نداشتید که ویژگی جدید بزرگ خط پیکسل 8، دماسنج روی دستگاه باشد که ظاهراً پیکسل 8 پرو را زیبا می‌کند، درست است؟

منیع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *